چطور از دختر شماره بگیریم

اگر دختری را پیدا کرده‌اید که دوست دارید، گرفتن شماره تلفن او قدم بعدی برای ایجاد یک رابطه خوب و تنظیم قرار ملاقات است. اما درخواست شماره شما می تواند یک کار دلهره آور باشد. احساس استرس طبیعی است، اما اجازه ندهید که به یک فرآیند پیچیده یا طاقت فرسا تبدیل شود. در طول مکالمه خود، توجه آنها را با طنز و جذابیت جلب کنید. سپس، وقتی در همان حال و هوا هستید، مستقیماً شماره او را بخواهید. چه می‌خواهید یک قرار تعیین کنید یا فقط می‌خواهید به مکالمه خود ادامه دهید، به او دلیلی بدهید تا شماره‌ای را که با خوشحالی می‌پذیرد، دریافت کند.

گفتگو را شروع کنید

در ابتدای گفتگو خود را معرفی کنید.

چه از گوشه اتاق به او نزدیک شوید، چه خود را غریبه معرفی کنید و چه در جمع دوستان با او ملاقات کنید، باید خود را به درستی معرفی کنید. می توانید با یک عنوان یا سوال دوستانه شروع به شکستن یخ کنید یا توضیح دهید که چرا آنجا هستید. در هر صورت، با معرفی خود شروع کنید، تماس چشمی برقرار کنید، به گرمی لبخند بزنید، نام خود را به او بگویید و از او بخواهید خودش را معرفی کند.

اگر در حال گذراندن یک درس جدید گیتار هستید، چیزی مانند این را امتحان کنید: آیا قبلاً یکی از آن ها را خوانده اید؟ » در آینده با ما بمان، نام من میثم است، نام تو چیست؟

اگر چند دقیقه است که چت می‌کنید، اما هنوز نامی رد و بدل نشده است، فقط مکث کنید و بگویید: اتفاقاً اسم من دیوید است. او احتمالاً نامش را خواهد گفت یا ممکن است نامش را از او بپرسید.

برای ادامه مکالمه، سؤالات باز بپرسید.

گفتگوی خود را با پرسیدن سوالاتی در مورد او گسترش دهید. با موضوعات مرتبط با موقعیتی که در آن هستید شروع کنید، سپس به سراغ موضوعات شخصی تر مربوط به کار، مدرسه، دوستان و خانواده خود بروید. با پرسیدن در مورد سلایق، جاه طلبی ها و نظرات شخصی اش، او را بهتر بشناسید. هنگام صحبت کردن، تمام توجه خود را به او معطوف کنید تا نشان دهید که به واکنش های او اهمیت می دهید و مشتاقانه منتظر آشنایی با او هستید.

به عنوان مثال: بعد از آموزش گیتار، می توانید از او در مورد تجربه نوازندگی گیتار و اینکه چگونه معلم را دوست دارد، بپرسید. سپس، وقتی به در نزدیک می شوید، می توانید بگویید: “پس، اینجا زندگی می کنی؟” یا “چه مدت در شهر بودی؟” تا مکالمه را به سطح شخصی تری ببریم.

بدن خود را به سمت او خم کنید، تلفن یا سایر مواردی که حواس‌تان را پرت می‌کند کنار بگذارید و به او بفهمانید که حرف‌هایش برای شما مهم است.

اگر در رسانه های اجتماعی چت می کنید، در مورد پست ها یا عکس های اخیر آنها بپرسید و از آنجا به موضوعات مهم تر بروید.

شروع به ابراز علاقه کنید تا به او نشان دهید که دوستش دارید.

اگر به نظر می رسد مکالمه شما خوب پیش می رود، آن را به سمت معاشقه سوق دهید تا مقاصد خود را روشن کنید. غم خود را شروع کن سعی کنید او را به شیوه ای بازیگوش اذیت کنید. سعی کنید مهارت ها، هوش و شخصیت و همچنین ظاهر آنها را تعریف کنید. از زبان بدن باز و پذیرا استفاده کنید، مودبانه موانع لمس را بشکنید و او را لمس کنید تا نشان دهید که جذب او شده اید.

هنگام معاشقه سعی کنید با یک شوخی یا شوخی او را بخندانید.

اگر تصمیم دارید بازیگوش باشید و او را اذیت کنید، زیاده روی نکنید. یک داستان خنده دار یا یک جوک خنده دار بگویید که انگار یکی از کلاس ما واقعاً نیاز دارد سیم های گیتار خود را تنظیم کند … شما بودید؟

اگر در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنید، از شکلک های بازیگوش استفاده کنید تا جنبه معنوی خود را نشان دهید و لحن پیام های خود را سبک تر کنید.

برنامه شماره گذاری برای دختران

برای نشان دادن مهربانی، چیزی شخصی در مورد خودتان بگویید.

همانطور که مکالمه خود را عمیق تر می کنید، خود را با پاسخ های معنادار هماهنگ کنید. یک داستان کوچک شیرین از دوران کودکی‌تان بگویید که قلب او را متاثر می‌کند، بگویید چقدر حیوان خانگی یا خواهر و برادرتان را دوست دارید، یا وقتی درباره شغل و جاه‌طلبی‌هایتان صحبت می‌کنید. صادق و آسیب پذیر باشید. تعادلی بین نشان دادن جنبه شوخ خود و معاشقه با مهربانی پیدا کنید تا نشان دهید که نه تنها به او ضربه می زنید، بلکه در واقع می خواهید او را بشناسید.

بعد از اینکه او به شما گفت شغلش چیست، می توانید چیزی در مورد آرزوهای خود بگویید: خیلی خوب است که معلم هستید! کار با بچه ها را هم دوست دارم. من در واقع یک مربی کوچک لیگ برای تیم برادر کوچکترم هستم.

به جز مواردی که از شما می خواهد کارتان را ادامه دهید، یک سوال دیگر مثل «چه سطحی تدریس می کنید؟ یا «بیسبال دوست داری؟»

از سؤال کردن او در یک گفتگوی یک طرفه خودداری کنید. روی داشتن یک مکالمه متعادل و محیطی راحت تمرکز کنید که هر دو بتوانید در آن شرکت کنید.

روی مکالمه خود تمرکز کنید و از پرسیدن سوال خودداری کنید.

درخواست از یک دختر می تواند بسیار ترسناک باشد، به خصوص اگر در موقعیت های اجتماعی عصبی می شوید. اما اگر وسواس دارید که چگونه از او شماره اش را بخواهید، ممکن است حواس شما پرت شود یا بی توجه باشید. سعی کنید به جایی برسید که هر دو با یکدیگر احساس راحتی کنید. این سوال را بسیار ساده تر می کند!

سعی کنید مکالمه را راحت و سرگرم کننده کنید تا جذابیت یا توجه او را از دست ندهید.

برای جذاب بودن مطمئن باشید

تماس چشمی مستقیم برقرار کنید، حالت بدن خود را خوب حفظ کنید و صدای خود را ثابت نگه دارید. به او نشان دهید که خودتان را دوست دارید و از ملاقات با افراد جدید لذت می برید. اگر او فکر می کند که شما نسبت به خودتان احساس خوبی دارید، احساس خوبی نسبت به شما خواهد داشت

اگر اعتماد به نفس نشان دهید، به نظر می رسد که در به دست آوردن شماره دختران موفق هستید، این نشان می دهد که دختران دیگر شما را مطلوب می دانند.

احساس عصبی بودن کاملاً طبیعی است، اما اگر علائمی از اضطراب یا عصبی بودن را نشان دهید، ممکن است عادت به صحبت با دختران نداشته باشید، یا ممکن است به طور کلی در نظر گرفته شوند که اعتماد به نفس پایینی دارید. ارزیابی می شود، که می تواند باعث ترس او شود که ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. . مشکل. این در مورد شماست.

مطمئن باشید: بدترین سناریو واقعاً بد نیست. بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد این است که از او شماره تلفنش را بخواهید، او از دادن آن به شما امتناع می کند و سپس به مکالمه پایان می دهید. شما زنده خواهید ماند!

درخواست شماره تلفن

چگونه دختری را که نمیشناسید تحت تاثیر قرار دهید

موضوع را در وسط مکالمه خود مطرح کنید تا شانس خود را افزایش دهید

منتظر نمانید تا مکالمه تمام شود و انرژی شروع به از بین رفتن قبل از پرسیدن کند. در عوض، زمانی که هر دو آرام هستید و با هم بیشترین لذت را می برید، در قوی ترین حالت پیشنهاد ازدواج بدهید. وقتی احساس راحتی می کنید و هم می خندید و هم می خندید، درخواست خود را مطرح کنید.

وقتی به نقطه‌ای رسیدید که فکر می‌کنید «من آنقدر در صحبت کردن مهارت دارم که حتی نمی‌خواهم با پرسیدن شماره تلفن او مکالمه را قطع کنم»، باید فوراً بپرسید.

اگر در وسط مکالمه شماره او را دریافت کردید، می توانید مدتی به گفتگو ادامه دهید.

بلافاصله پس از گرفتن شماره با او تماس نگیرید. ممکن است فکر کند شما فقط به دنبال امتیاز هستید تا پیوند.

اگر در مکالمه احساس ضعف کردید یا متوجه کناره گیری شد، تلفن خود را چک کرد یا سعی کرد برای فرار با دوستانش تماس بگیرد، شانس خود را از دست داده اید. منتظر مکالمه بعدی خود باشید تا شانس جلب توجه و گرفتن شماره را افزایش دهد.

چگونه با یک دختر دوست شویم

سعی کنید درخواست خود را مشخص کنید، به خصوص در مورد بیرون رفتن در یک قرار

اگر واقعاً دختری را دوست دارید، به جای درخواست شماره از او بخواهید که بیرون بیاید. اهداف خود را روشن کنید. وسط یک مکالمه خوب، می گویید: «به زودی باید بروم، اما من واقعاً می خواهم این گفتگو را برای شام یا نوشیدنی هفته آینده ادامه دهم». نظر شما چیست؟” اگر گفت که از این ایده خوشش می آید، بگویید: “عالی است! بیایید شماره ها را رد و بدل کنیم تا بتوانیم ارتباط برقرار کنیم.”

اگر از او می خواهید بیرون بیاید، گرفتن شماره او جزییات معقولی است.

اگر پیامی در شبکه‌های اجتماعی ارسال کردید، چیزی شبیه به این بگویید: “بیایید شخصاً این موضوع را بررسی کنیم، من به شماره تلفن شما نیاز دارم تا بتوانیم به زودی جلسه ای ترتیب دهیم.”

این روش عدم قطعیت مربوط به درخواست شما را برطرف می کند. اگر نداند چرا شماره را می خواهید، ممکن است نخواهد آن را بدهد.

مطمئن شوید که متعهد هستید و به قول خود پایبند هستید. اگر قرار ملاقات گذاشتید، ظرف 24 ساعت جزئیات را به آنها اطلاع دهید.

پیشنهاد دوستی به یک دختر

نشان دهید که باید شماره او را هماهنگ کنید تا نشان دهید که به او علاقه دارید.

به جای درخواست شماره او، رویکرد مطمئن تری را در پیش بگیرید. چیزی را امتحان کنید سلام، من به شماره شما نیاز دارم تا بتوانیم یک تاریخ در هفته آینده تعیین کنیم. یا اگر در مورد تاریخ خاصی صحبت نمی کنید، بگویید: “من واقعا شما را دوست دارم.” من به شماره شما نیاز دارم تا بتوانیم ادامه دهیم. در هر صورت، او از رویکرد شما به آینده استقبال می کند و می داند که شما در مورد آن جدی هستید.

برای درخواستی کمتر قاطعانه، درخواست خود را اینگونه بیان کنید: «بگذارید شماره شما را بگیرم» یا «می‌خواهم شماره شما را بگیرم». فقط حتما دلیل خود را بیان کنید: «…تا چند سوال از شما بپرسم» یا «…تا زودتر صحبت کنیم».

پیشنهاد کنید برای ارسال مقاله یا ویدیو به شماره آنها نیاز دارید

این یک راه عالی برای درخواست شماره در مکالمه شما است. در حالی که در حال چت هستید، برای ارسال مقاله، فیلم، یادداشت یا هر چیز دیگری. مطمئن شوید که این چیزی است که او از آن لذت خواهد برد یا به آن خواهد خندید. به طور معمول در مورد آن صحبت کنید و به طور خاص توضیح دهید که چرا فکر می کنید او آن را دوست دارد. سپس هنگامی که او هیجان زده است، سعی کنید شماره او را برای ارسال یک لینک یا رسانه دریافت کنید

اگر می دانید که او یک گیتاریست خاص را دوست دارد، می توانید بگویید: “من یک کاور شگفت انگیز از یکی از آهنگ های آنها را در یوتیوب دیدم، فکر می کنم شما آن را دوست خواهید داشت!” می توانم آن را برای شما بفرستم سپس تلفن خود را درآورید و بگویید: “خب شماره شما چیست؟”

درخواست دوستی به یک دختر

ابتدا شماره خود را به او بدهید تا او آماده باشد شماره خود را به شما بدهد.

برای این روش یک خودکار و کاغذ همراه داشته باشید تا بتوانید شماره خود را روی آن بنویسید. در طول مکالمه، یک تکه کاغذ یا دستمال کاغذی بردارید. یا سعی کنید با بازیگوشی یادداشت های چسبناک او را بگیرید یا ببینید آیا او به شما اجازه می دهد به گوشه دفترچه اش بچسبید. سپس شماره خود را با نام خود و یک پیام زیبا مربوط به مکالمه خود بنویسید.

می توانید چیزی شبیه “555-555-1234” بگویید. برای گیتار زدن بد و مکالمه خوب جان.

فقط یادداشت خود را ننویسید و فرار نکنید. واکنش او را مشاهده کنید و ببینید که آیا او لبخند می زند یا می خندد. اگر این کار را کرد، با دقت بپرسید: “آیا می توانم مال شما را داشته باشم؟” اگر او کمی نامطمئن به نظر می رسد، معمولی باشید و توضیح دهید که می خواهید زمانی قرار ملاقات بگذارید.

اگر می خواهید غیرمستقیم باشد، از او بپرسید که آیا می خواهد شماره ها را رد و بدل کند یا خیر.

به جای اینکه از او در مورد احساساتش بپرسید با گفتن «می توانم شماره شما را داشته باشم؟ » سعی کنید آن را به عنوان پیشنهادی برای کاری که می توانید با هم انجام دهید، قاب بندی کنید: «بیایید تعدادی اعداد بگیریم تا بتوانیم این تاریخ را هفته آینده تعیین کنیم» یا «هی، چطور اعداد را مبادله کنیم تا بتوانیم صحبت کنیم؟ » مطمئن شوید که او پیشنهاد شما را با لحنی خوش بینانه و دلگرم کننده می پذیرد، بنابراین احتمال قبولی او بیشتر است.

برای دریافت شماره آنها پس از اتصال از طریق رسانه های اجتماعی، توضیح دهید که می خواهید شماره هایی داشته باشید تا مکالمه خود را از برنامه ها به دنیای واقعی منتقل کنید.

جواب مثبت

تلفن خود را فوراً به او بدهید تا بتواند به راحتی شماره های خود را وارد کند.

تلفن خود را پیشنهاد دهید تا شماره گیری فرآیندی ساده باشد و نخواهید آن را رد کنید. هنگامی که درخواست خود را شفاهی می کنید، صفحه “افزودن یک مخاطب جدید” را در تلفن خود نمایش دهید. سپس به آنها بدهید تا نام و شماره خود را وارد کنند.

این تاکتیک در یک محیط پر سر و صدا مانند کنسرت به خوبی جواب می دهد. او نمی توانست تایپ کند و شما نیازی به شنیدن اعداد ندارید.

افراد در زمینه های مختلف جزئیات خود را در تلفن های دیگران وارد می کنند، بنابراین از آن رفلکس استفاده کنید.

پیام دوستی

بلافاصله پس از دریافت شماره به او پیام دهید

حتی اگر همیشه کنار هم نشسته اید، یک متن خنده دار و خنده دار برای او بفرستید تا او هم شماره شما را بگیرد. چیزی کوتاه و شیرین بفرستید که باعث لبخند زدن او شود

چیزی شبیه این را امتحان کنید: “این جیمز است، گیتاریست بامزه ای که به تازگی ملاقات کردید.”

با اولین متن، بخواهید کمی دورتر باشید: “سلام، این یک پیام پایتون است، قرار شما برای جمعه آینده (؟)”

اگر تصمیم گرفت به شما شماره بدهد، با احترام واکنش نشان دهید.

او ممکن است بخواهد شماره شما را به دلایل مختلفی که ربطی به شما ندارد، دریغ کند. بیان کنید که تصمیم آنها را بدون هیچ احساس سختی می پذیرید. با خیال راحت از پاسخ خود برای پایان دادن به مکالمه در یک یادداشت دوستانه استفاده کنید.

چیزی شبیه این را امتحان کنید: «اوه، این خوب است. خب، به هر حال صحبت کردن با شما عالی بود. امیدوارم شب خوبی داشته باشی! “

اگر او قبلاً دوست پسر دارد یا در حال حاضر علاقه ای به یک رابطه عاشقانه ندارد، با خیال راحت همه چیز را دوستانه نگه دارید.

منبع: wikihow

مقالات مشابه:

چگونه عاشق شویم و عاشق بمانیم

نشانه های عاشق شدن مرد، رفتار مرد عاشق

4.4/5 – (134 امتیاز)

چگونه با یک دختر مکالمه شروع کنیم و شماره او را بگیریم؟ خب خیلی وقت ها با دختری در محیط آشنا می شوید یا پنهانی دوستش دارید و قصد دارید برای ازدواج رابطه خود را با او افزایش دهید.

اما چگونه باید در مورد آن اقدام کنیم؟ در واقع، مشکلی که ما باید بپذیریم این است که قرار سنتی اغلب در شرایط امروزی کار نمی کند و تا زمانی که واقعاً به او علاقه مند نباشید، حتی نمی توانید آدرس خانه یک زن را دریافت کنید. بنابراین حتی می توانید به روش سنتی پیشنهاد دهید.

شروع صحبت با یک دختر

خب ما باید چی کار کنیم؟ آیا باید اینگونه بنشینیم و فرصت هایمان را یکی پس از دیگری بسوزانیم؟ هدف خاص تیم ما از تولید این مقاله این است که به شما بیاموزد چگونه بدون ایجاد مزاحمت با طرف مقابل ارتباط برقرار کنید.

راه هایی برای شروع صحبت با یک دختر

چگونه می توان با یک دختر گفتگو کرد؟ بسیاری از مردان به دنبال جمله ای جادویی هستند که با گفتن آن به هر دختری، آن زن با یک دل و نه با صد دل عاشق آنها شود و متأسفانه این باور ناشی از فرهنگ بدی است که در آن نهادینه شده است. فیلم ها و سریال و حتی خانواده سالها از سنین پایین. به ما گفتند اگر دختری را دوست داشته باشی و عشقت را به او نشان دهی، او متوجه می شود که چه انسان پاک و شریفی هستی و عاشقت می شود، با تو ازدواج می کند و زندگی زیبایی می سازد.

اگر این باورها را دارید می توانم به شما بگویم که کاملا در اشتباه هستید. پس برای شروع صحبت به دنبال عبارت جادویی نباشید. متأسفانه برخی افراد نیز به دنبال مواردی مانند مقدمه (یک سری عبارات کنسروی برای شروع مکالمه) هستند، اما باید به شما بگویم که تقریباً هیچ یک از مواردی که در بالا ذکر کردم برای همه مردان مؤثر نیست. انتقال

ببینید دوستان، چیزی به نام افتتاحیه وجود ندارد، یعنی هر جمله شما می تواند افتتاحیه باشد، مهم نیست که چقدر دقیقاً در دنیای واقعی گفتگو را باز کنید.

درست است که یک سری قوانین و اصول کلی وجود دارد (که حتما در مقالات دیگر در مورد آن صحبت خواهیم کرد)، اما می توانید با کلمات یا عبارات مختلف گفتگو را شروع کنید.

در یک سری ویدیو در کانال یوتیوب قبلاً تکنیک ها را آموزش داده ام ، اما واقعاً معتقدم که باز کردن با یک دختر آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست.

چون دخترهای امروزی مثل دخترهای 30 یا 40 سال پیش نیستند و خودشان دوست دارند با پسرها صحبت کنند و از این که یک مرد جرات دارد به سراغ آنها بیاید و صحبت کند، سوء استفاده کنند و این دقیقاً شما هستید که دخالت می کنید. در برابر آنها. شروع صحبت با یک دختر نشان دهنده اعتماد به نفس زیاد شماست.

چطور سر صحبت رو با یک دختر باز کنیم

چگونه با یک دختر مکالمه را باز کنیم؟

بچه ها سوال پرسیدن همیشه جواب میده مثلاً در خیابان راه می‌روید، دختری را می‌بینید که روی صندلی با موهای فرفری زیبا نشسته است و در مورد همین موضوع با او صحبت می‌کنید. یک بهانه خاص پیدا کنید، این چیزهای کوچک واقعا کمک زیادی می کند.

بگذارید به شما بگویم که موضوع گفتگو برای باز کردن یا شروع یک گفتگو واقعاً مهم نیست، حتی می تواند یک تعریف یا سؤال باشد.

مثلا میبینی طرف خیلی کفش قشنگی خریده یا لباس خیلی قشنگی داره میری ازشون میپرسی من واقعا لباستو دیدم خیلی باحاله.

در ضمن من میخوام برای مامانم بخرم. آن را از کجا خریدی؟ این می تواند یک مکالمه را شروع کند.

اصولش همینه دوستان برو بحث رو باز کن ببین نتیجه میگیری یا نه. من خودم بارها این چیزی را که به شما می گویم امتحان کرده ام، مهم نیست شما چه می گویید، مهم این است که شما اقدام کنید.

شروع صحبت با دختر

اگر شکست خوردم چه؟

خوب، البته، این سوال در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد: اگر شکست بخورم چه اتفاقی می افتد؟ و این یکی از ترس هایی است که می تواند شما را از اقدام باز دارد و همین عامل باعث می شود که بقیه عمرتان را در حسرت دیدار با همسر مورد علاقه خود بگذرانید. اما برای حل این مشکل به شما توصیه می کنم قسمت زیر را مطالعه کنید.

ترس از گفتگو با دختر

ترس از شروع گفتگو با یک دختر

مشکل دیگر بحث در مورد عمل است، قبل از شروع صحبت با یک دختر، بیشتر اوقات ترس به سراغ بسیاری از مردان می آید.

همان ترسی که وقتی می‌خواهید با یک زن صحبت کنید، مغزتان را مسدود می‌کند، من می‌خواهم در مورد آن با شما صحبت کنم و تکنیک مؤثرتری نسبت به یک آموزش 10 ساعته به شما یاد بدهم، چیزی که برای من و برای خیلی‌های دیگر جواب داد. دیگرانی که این مشکل را داشتند موثر بودند

من یک ویدیوی ویژه دقیقا در این زمینه آماده کرده ام که لینک آن در زیر است. در صورت تمایل، می توانید آب نبات ساز خود را روشن کنید و این محتوا را در YouTube تماشا کنید.

ترس از صحبت با دختران

برای تماشای ویدیوی آموزشی زیر، حتما آب نبات ساز خود را روشن کنید

[محتوای تعبیه شده]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا